Fredag

Och än är inte utmaningen uppe, att vara hemma med barn tar mer tid och ork än vad jag anat. ;) Haha kassa morsan lixom.

Men den ska komma upp, för döpa om den helt enkelt. Just nu försöker jag handskas med vad jag var med om imorse och det var inte lätt kan jag lova, för intresse om vad kolla min andra blogg Miss Mii.

Så frukosten fick jag knappt i mig, kaffet får jag knappt i mig men jag hoppas att det försvinner från min hjärna snart så aptiten kommer tillbaka. en sak är säker, jag kommer inte vilja äta spagetti igen. GAH!

Jaja, ikväll ska jag träna. Dock har jag fått tillbaka lite förkylningssymptom och jag tror jag blir tokig. Vad fan är det jag har i kroppen? Jag kan inte gå ner till läkaren heller, jag har ju valp. Idag är ingen bra dag, men ska avsluta den med lite lätt styrketräning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0