Frukost

Är nåt jag aldrig åt förut, nu är det inom min morgonrutin så hårt att jag måste ha sen annars blir min dag väldigt tråkig! Det är nåt jag längtar till från det att jag stiger upp och sen knatar hem från skola och dagis, äntligen får jag då mitt morgonkaffe och smörgås, eller vad det nu kan vara.


Idag blev det smörgås igen, jag är verkligen en brödpundare, men jag vet att jag inte är ensam om detta. ;) Rätt stor frukost idag men gott var det, som vanligt.


Dubbelmacka med tonfiskröra på phila, lite cremefraiche och majonnäs. Bara några klickar. Ost, paprika och gurka och min kopp kaffe såklart. Nu ska jag dock ta min andra kopp! ;)

Totalt:
Fett: 18 g Protein: 16 g Kolhydrater: 31 g

355 kcal

Stor frukost som sagt. ;)

Träningsvärken har inte kommit ännu, men på nåt sätt brukar jag få den 2dgr efter. Musklerna ömmar fortfarande och den kommande träningsvärken nalkas. Ska bli spännande, jag har faktiskt aldrig gjort slut på nån muskel på det här sättet förut, eller ok, benen har blivit såhär sönderkörde några ggr. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0