Ibland när man har tråkigt

Kan bilder vara roligt.. att ta dem på sig själv då!

Jag vill ha snygga armar, jag ser tonvis med tjejer på gymmet med snygga armar (jaja de är snygga lite överallt eftersom de är vältränade men jag är fixerad vid armar). Nu när jag är mkt på gymmet kvällstid så är det grymt mkt folk och det är nästan svårt att få plats nere på friviktsdelen också.
Det är roligt att se att tjejer också vågar dit men det är verkligen bara de som "vet vad de gör" för de andra snärta och smala tjejerna står på gåbandet i evighet.

Jag vill ju bli sådär snyggt vältränad, det är mitt stora mål, att tappa kilon är självklart en extra motivering på vägen och att bli starkare. Det är ju sinnes när jag ser tillbaka hur svag jag var och att jag verkligen inte hade några muskler alls, eller ork för den delen.
Och armarna vill jag snygga till, fina definerade armar men kvinnligt muskolösa! (stavas det så?) Hehe..


Såg en sist jag var ner, riktigt vältränad tjej, grymt snyggt men hon var också mkt längre än mig så det passade henne. Jag är ganska kort, så riktigt SÅ vältränad vill jag inte bli, tror jag. ;p
Jag kommer aldrig vara snygg i bikini så den saken är ur bilden och nu överdriver jag inte eller klankar ner på mig själv, det är ren fakta som barnen såg till att fixa då de spände ut min mage som en gigantisk ballong. Men det gör mig inget längre, satsar på att vara snygg i tankini eller baddräkt men framförallt i mina kläder!

Armar och ben, vill jag bygga muskler på. Armarna visar vi dagarna i ända och benen, mina lår är så små att de måste byggas upp och få en snyggare form, normal form, så jag kan köpa jeans! (Nu är de för smala för mina höfter, som inte går att göra mkt mindre snart, när det kommer till jeans)

 


Kommentarer
Postat av: Therese

SHIT va du har varit duktig!! Vilken skillnad tjejen. Så kul att få ha följt med på din resa. Nu är det bara min resterande kvar. Glad att jag har börjat träna fastän det tog emot. Blir enormt peppad av dina bilder!



Kram //Therese

2011-11-20 @ 10:41:16
URL: http://endelavmej.wordpress.com
Postat av: Anna Axelson

Hej

Slank in här via matdagboken. Vilken skillnad det är på dig, som man ser på bilderna här. Helt fantastiskt, gud så roligt. Det här blev en sporre för mig. Man kan ibland försöka lura sig själv att de där 5 kilona man lagt ut inte syns, men....det gör de :) Du är jättefin!

2011-11-23 @ 15:40:39
Postat av: a

Vad är ballerina för mått?

2011-12-08 @ 08:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0