Jag har nått mitt mål!

Kolla tillbaka i min lilla dagbok, mitt anteckningsblock, vad vi nu vill kalla det. Kolla till början och vad ser jag? Jo, de mål jag vill uppnå och jag ser att jag har nått mitt mål! :D

På vägen så kommer det nya mål hela tiden så det första målet jag satt var som bortglömt mitt bland alla andra, men det gör mig riktigt glad och stolt att jag nu har nått det jag ville ha som SLUTMÅL på min resa. Jag kan dock säga att jag har inte nått mitt slutmål än, jag hoppas ärligt att jag aldrig når mitt slutmål och att jag hela tiden kommer ha nya mål att se fram emot.

Men nu läste jag:

MÅL:

74cm i midja och 92cm i ballerina
(lovehandles)!

Det var mina konkreta mål och var är jag nu? = 73cm i midja och 89cm i ballerina(lovehandles)!

Se där, det var en riktigt trevlig överraskning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0