Kesella m. Chokladproteinpulver

Som vanligt är jag vrålhungrig på morgonen efter träning, som vanligt kom det när jag stod på dagis och skulle lämna av min älskade son. Men när jag kom hem var det som bortblåst. Jag känner igen tendenserna, det är nåt min kropp går igenom då o då, jag får nästan tvinga mig att äta. Vissa dagar har jag inte ens ngn hunger överhuvudtaget. Men jag äter, givetvis!

Igår provade jag Kesella naturell med lite av mitt proteinpulver, fyfan vad äckligt!
Alla sitter ju och äter denna kesella men jag klarar inte av det, den är ju sträv och äcklig!? O.o Tyckte det skulle ha varit kanon om jag tyckte om detta, bra litet mellanmål efter träning, men icke. Jag blev småtjurig och orka inte göra nåt annat än att ta 2 mandariner.

Bättre än inget!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Har du testat med funligt? eller vanlig saft, det är som att äta glass om du sätter in den i frysen i ca 10-15 min.

Mumma!

2011-11-22 @ 18:00:05
URL: http://bodyfight.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0