Kycklingsallad

Idag består lunchen av kycklingsallad. Vi åt kyckling igår till middag och då är det perfekt att kunna äta upp resterna till lunch dagen efter. :)

Gott är det också, tyvärr smaka avokadon helvete, så den åt jag inte mkt av. Lustigt hur viss smakar underbart och andra vidrigt.. Trist, var så sugen.

En kopp kaffe till såklart, ska ta mig lite vatten sen också. Och mina vitaminer, glömmer det lätt. Oops!
Jag som var så duktig på att dricka vatten!

Allt detta är ju rätt kalorisnålt, förutom avokadon och möjligtvis feta osten men absolut inte onyttigt, bra kalorier!


Totalt intag:

Fett: 11g
Protein: 28g
Kolhydrater: 8g

252 kcal
Dock har jag räknat på en halv avokado, nu fick jag i mig kanske 1/3.
I salladen är det:

½Avokado
20g fetaost
100g kyckling
3 skivor paprika
20g gurka
1 halv tomat
Purjolök
Sallad

Och kaffe m. mjölk är medräknat. Vill du räkna bort det så är det minus ca 40kcal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0