Ligger & smyger

Förkylningen.
Den ligger och smyger, bakom gränden nånstans, vet inte vilken men det finns en chans att den slutar peta på mig med en pinne och attackerar till fullo. Jag vill verkligen inte det men jag tänker träna ikväll ändå. Om jag bara tar styrketräning och tar det lugnt brukar det gå bra, på nåt vis så sliter det inte lika mkt på kroppen som konditionsträning. Bara efter BodyJam i onsdags började jag hosta och skit.

Men efter styrketräningen förra ggn så kände jag mig bara bättre, så jag satsar på det nu och sen på måndag lite Jam igen (vågar inget annat).

Idag fick jag sovmorgon, till klockan 11.00!!!
Att jag kan sova så länge fortfarande visste jag inte, men antagligen så behövde jag det. Orkade verkligen inte gå upp, de senaste helgerna har jag varit uppe vid 07 med familjen, har varit jätte mysigt. :)

Så det blev frunch för min del, 2st fullkornsmackor, rostade med ost och tonfiskröra på.
Gott!

Kommentarer
Postat av: Gitsan

Krya på dig! Gitsan alias Gittan52 på MD

2011-11-05 @ 15:49:18
URL: http://gitsan.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0