Mrs Duktig över helgen

Skulle jag ju vara. Jag planerade att inte äta allt för mkt, och jag var på god väg, det kändes jätte bra. Sen kom det nåt sjukt starkt sug, fruktansvärt och jag upptäckte att jag fått hemska veckan IGEN?! Ibland undrar jag om den här spiralen verkligen är nåt att ha..... Ibland kan jag ha det i 3veckor med nån dags uppehåll och sen uppehåll i 2månader.

Det stör balansen en aning, ingen utan den med riktigt sjuka cravings under denna period kan förstå vad jag menar. Det är sjukt, det finns nästan ingen chans att avstå, mkt för omgivningens skull också. Får jag inte min choklad kommer pms kärringen fram. Haha. Usch!

Jaja, det är väl inte hela världen. Jag satsar på nästa helg istället.
Det blev popcorn, lite chips, vin, chokladmousse, några Merci-choklad, digestive med vitlöksost.. Utspritt över helgen då. Vi bjöd min syster med familj på god middag och dessert i lördags, mkt trevligt. :)
Det blev nästan som ett litet firande att jag nått mitt mål, ja i mitt huvud då! ;)

Men jag måste skärpa mig, ok att jag lyxar nån dag med inte alla 3.. Ja just ja, åt en barnpizza i fredags. Hahaha! Jisses. Blir inte bra när man skriver upp det på detta sättet.

SKAM DEN SOM GER SIG!
Jag kommer igen
, det gör jag alltid. Får köra nåt extra pass också, kanske kanske det kan jämna ut sig. Haha.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Själv går jag på cerazette piller så jag har inte haft den hemska veckan sen Miranda föddes, hur underbart som helst =) kruxet är väl att om man ska ha fler barn så tar d minst 2 månader för den o komma tillbaka =P

2011-11-21 @ 09:26:59
URL: http://babyfettborta2012.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0