Njutning att bära träningskläder

Idag är jag hemma med sonen som hade feber igår, nu har har ingen men den kommer säkert igen till kvällen. Då stiger den som löpeld. Lustigt det där. Så jag kommer ha fullt upp under dagen!

Ikväll är det träning, styrketräning 50min + 15min intervallträning jogg/gång på bandet. Det är spinning ikväll men då lär jag inte orka ge allt på styrketräningen ikväll, så jag tror att jag hoppar över det. Men det är ju så skoj! Och så bra flås, men jag blir ganska död. Och inatt var jag lite täppt i näsan, hoppas jag inte blir sjuk igen, så jag vill inte ta ut mig för mkt. Av ngn anledning så är konditionsträning värre än styrka.

Ser fram emot att få träna, det kryper ikroppen på mig. Bara tanken på att ikväll ska jag få sätta på mig träningskläderna igen gör mig lugn och harmonisk inombords. Haha, lustigt men vilken känsla det är!

Jag har en massa att erkänna också!
I lördags tryckte jag i mig nästan en hel Ben&Jerrys glass, chocolate fudge brownie :S Oooops! Men OJ så gott!!! Och igår var det fars dag, så då åt vi kladdkaka med grädde, dock var det en lagom bit. Jaja, jag kommer igen, jag vet att jag gör det. Jag har hemska veckan också, så suget skyller jag på det och att jag inte har nån gräns.. Haha. ;)

Vi kan säga såhär, jag har en hel del kolhydrater att dra nytta från i styrketräningen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0