Noll aptit med sug på ALLT

Men ändå känner jag suget, det är jobbigast. Suget. Kan jag inte bara få var hungrig istället?

Frukosten 09.00 bestod av en WASA mjukt bröd, med philadelphia, paprika och purjolök serverat med en kopp kaffe m. mjölk.
Fett: 1g Protein: 3g Kolhydrater: 14g -88 kcal

10.00
kom suget igen och jag släckte det med en mandarin och digestive kex med vitlöksost.
Fett: 4g Protein: 1g Kolhydrater: 9g - 77 kcal


11.22 nu är det lunch, eftersom mitt sug inte försvinner får det bli 40min innan bestämd tid. Huvudsaken jag inte äter nåt skit.
Till lunch blir det knäcke m. makrill och fruktsallad på mango, banan och mandarin - det vi hade hemma. En kopp kaffe m. mjölk. :P

Fett: 21g Protein: 16g Kolhydrater: 25g -361 kcal

= 526 kcal
Jaja, jag ska dricka vatten också!



Jag skyller allt på hemska veckan!
Men det är ju inte dålig mat, bara lite lite protein, men dagen är inte slut än! (Nu räkna jag inte med kaffet men vi vet att det är ca 40kcal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0