November

Och det är inte ens kallt ute.
Jag funderar på om jag skulle ta mig en sväng jogg på dagen, min dotter är hemma men 30min klarar hon att vara själv. Jag har ju syndat som få veckan som varit, helt sjukt, och nu har jag nästan lite ångest. Inte för det jag har ätit och att jag har ätit utan för att jag smått hamnat i samma mönster som för snart 1år sedan.

Jag måste påminna mig själv om att jag kan fortfarande avsluta mitt fusk och att det faktiskt spelar roll. Ja, nån kanske känner igen de tankebanorna som man får. Att när jag väl äter är det väl lika bra att äta mer, det spelar ju ingen roll om jag redan har fuskat, kan jag lika gärna fuska lite till...och lite till...och lite till...

Men nu är det en ny månad, och nya tag. Glömma det gamla och förlåta, nu återgår vi till det som är bäst för mig själv och gör att JAG mår bra, bäst och gör mig STABIL som människa.

Träning, sömn, vatten och sund kost!

November utmaningen kommer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0