Rymde hemifrån

Ner till gymmet när maken och sonen kom hem, dotran rymde till en kompis det första hon gjorde. Hehe. Det var dags nu, att träna, och att köra på hårt! :)

Idag fick benen jobba utav helvete, framfall, utfall, benböj, lårcurl, sen några som jag inte vet vad de heter. Magen fick sig en omgång och det kändes att det var tok för länge sen jag tränade den, jag har varit hyffsad stark i magen, jag är inte svag men inte alls lika stark som för 2mån sen. Men det ska jag ta igen. :)

Totalt blev det ett styrketräningspass för ben och mage på 55minuter, och tiden gick så fort!
Innan uppvärmning på band, promenad med 7% lutning, efter blev det intervaller på 15min gång/jogg i 6% lutning. Det märks också att mina lungor inte är vana vid att kuta längre. Och det var inte lätt att springa efter att ha kört slut på benen. :)

SKÖNT! Är ordet, UNDERBART!
Imorn ska jag ner igen. Söndag vilodag.

Ikväll blir det tacos. Mums!

Sist men inte minst, jag ÄLSKAR gymmets våg idag för den stod på 59,9kg, med kläder på! :D
Det var inte igår jag såg en femma på vågen.....Snarare 10år sen. O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0