Shop-Frossat

Jag har shop-frossat, som jag kallar det när jag plockar på mig det jag verkligen vill ha. Nu ville jag ha mer men jag orkar inte gå hem med allt så resten ska jag köpa när maken är med och vi har bilen. Men när jag verkligen får handla hur jag vill så är detta några av sakerna jag frossar i:

Ägg, mango, banan, blodgrape, mandariner, fullkornsbröd med 16g kolhydrater/skiva :P...
Jag frossar hellre i frukter och grönsaker än godis, det ni!!! :D



Vad frossar du i?


Japp, jag kosta t.o.m. på mig en ny fondation (tror det heter så;)) eftersom min son måla hela toaletten med min gamla, fast då var den ny.. men ja. ^^

Till min son köpte jag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0