Sliten

Känner mig lite smått sliten.
Magen är inte som den ska och definitivt inte sömnen. Jag har varit så trött på mornarna nu i några veckor, jag som kom upp så mkt lättare förut. Men jag tror mkt på att jag kommit lite ur fas, dock inte lika mkt som jag brukar göra under vinterhalvåret. Träningen testas verkligen nu, JAG testas verkligen nu, jag sitter och nästan sover i soffan varje kväll men jag drar mig till gymmet ändå - Det är så underbart när jag väl är där!

Angående magen så tror jag att det har blivit för mkt bröd.
Bröd i all ära men det är inte bra i för stora mängder. Jag måste börja med ägg till frukost igen, jag måste börja variera min kost bättre igen. Det är nog mkt därför som jag också är trött och sover illa. Allt går ju runt, allt man gör påverkar det nästa.

Nu blev det lite kesella och hallon. Imorse var det en macka med ost.
Inne på min andra kopp kaffe.

Klockan 11.00 ska jag till sjukgymnasten igen, får vi se vad hon säger om min handled idag, den har ju blivit värre. Suck. När det är mellandagsrea så ska jag kolla efter ett par handskar med stöd. :)

Ikväll ska jag träna!
Det blir säkerligen spinning, och core igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0