Spinning + Styrka

Blev övertalad att gå på spinning på kvällen igår, innan mitt styrkepass. Jag älskar spinning, helst spinning-puls där jag får jaga mitt eget rekord och ledaren siffror. Båda i att toppa i rött och sen att kunna sjunka ner fort i puls igen. Nu hade jag dock inget pulsband på  mig i tron om att jag då kommer kunna ta det lugnare.... Jag känner tydligen inte mig själv tillräckligt bra. ;)

Jag har saknat spinning, jag har gjort det mkt för 2månader sedan men sen blev jag sjuk i 1månad, försökte igen och pang sjuk igen. Så på 2månader har jag spinnat 2ggr och det kändes igår.

Det var inte lätt att komma igång och jag fick nästan blodsmak i munnen. Jag har inte gjort mkt kondition alls på dessa 2månader och har bara startat med styrka för rädsla av att bli sjuk igen. Änsålänge känns det bra!

Uppvärmning gåband 10min - 7% lutning.
Spinning 45min.
Styrketräning 53min - Axlar & Rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0