Sugen på nåt gott?

Idag sov jag till 12.00
Jag somna om efter att jag lämnat barn på skola och dagis, det är lyx det. ;) Och efter varje gång som jag sovit länge och djupt, eller bara på ovanliga tider som kroppen inte är van vid så vaknar jag alltid med ett enormt sug efter nåt gott. Nästan som en baksmälla och man kräver en pizza, nåt fettigt och mkt kolhydrater. ^^

Idag blev det en glass variant som jag mixa ihop:

½ dl naturell yoghurt (laktosfri)
1dl hallon/mango mix, fryst
½ dl hallon, fryst

Mixa, ät din yoghurtglass! :)

Fett: 2g Protein: 3g Kolhydrater: 7g
61 kcal

Om du vill ha mer sötma, ha i lite banan eller vaniljpulver. Helst inte vanligt socker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0