Svårt att tygla sig!

Men det är ett måste, jag vill inte ha smärta i min handled längre än nödvändigt. Men jag funderar på om laserbehandling verkligen är så bra som de påstår? 

Idag har jag lagt om min träning, jag har grym träningsvärk i hela benen och rumpa men jag kan inte träna bröst och triceps idag, det tar för mkt på handleden. Ett annat tips sjukgymnasten kom med var att träna lite mer i maskiner i början, igen, och sen successivt återgå till fria vikter... Men maskiner är ju så trist!

Men det får bli: Ben, rygg och mage idag. Jag delar det på tre eftersom mina ben har sådan grym träningsvärk. Sen tänkte jag satsa en del på kondition idag också, antingen spinning eller jogg, beror mkt på hälens tillstånd också. 

Äntligen fredag, äntligen träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0