Träningskada

Det är inte svårt att få till en liten bristning, löparknä eller annat skoj. Jag har fått tillbaka mitt problem med hälen, jag var ju riktigt dum nog att jogga 7km när jag hade haft uppehåll på nästan 1 måndag pga sjukdom. Men inte trodde jag att hälen skulle reagera så snabbt..

Så nu går jag här och är tillbaka på ruta ett, men jag vet vad jag ska göra nu för att bygga upp och för att den ska få läka. Hjälper inte det blir det laserbehandling igen, antar jag. Men tänk på det, gå inte ut för hårt så du får skador!

Men inte hänga läpp, jag kan fortf styrketräna!!! :))

2dgrs paus, det får vara så. Vi båda i familjen vill träna och då får vi dela upp det..
Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0