Träningsvärk & Tankar

Grym sådan, i rumpa och i bakre lår. Det är najs men jag har svårt att gå, resa på mig och skriker till då o då när sonen hoppar på mig. Haha, det är smällarna jag får ta. ;)

Jag har varit dålig, hemskt hemskt. Jag har nån svacka i all träning och mat, det måste jag erkänna. Kanske är det hemska veckan, kanske är det motivationen som brister, kanske deppar jag lite för att jag har lust och det var länge sen? Haha, jag vet inte riktigt. Men motivationen är inte riktigt där lika mkt, kanske för att mkt annat går emot mig just nu, pengar, stress..

Jag har inte tappat helt, det vägrar jag göra. Jag kommer alltid att träna eftersom jag mår så mkt bättre av det. Men jag är så hemskt trött också. Det måste vara mörkret. Undrar om jag ska prova med lite D-vitamintillskott?! Eller så kan jag börja med att sköta mina andra vitaminer så kanske det blir bättre. ;)

Jag har inte sett mkt skillnad.. Ok nu ljuger jag, det var skillnad på en vecka förut men sen så åt jag i helgen, som en häst, eller kanske gris? Och pang så blir magen en ballong i flera dagar, som att den inte tål skitmat och för mkt kolisar längre.

Har egentligen ingen matlust, dock är jag sugen på saker - men det är ju för att kroppen är hungrig egentligen. Vill bara äta en massa frukt hela tiden, det enda jag är sugen på, men det är jätte mkt kolisar och min mage reagerar negativt på det, utspänd, ont etc.

Jag kommer igen. Slutgnällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0