Underbara träning

Igår fick jag träna och för att jag skulle komma iväg innan jag somna bar det av tidigare än tänkt. Jag var otroligt trött igår men det har blivit sena kvällar. Det var tungt att komma igång och uppvärmningen var seeeeg och flååååsig men jag körde på och tog i lite extra då o då. Bara för att jag VET att om jag får igång kroppen kommer den svara på ett helt annat sätt! :)

Det var skönt, träningen igår bestod av:

Gåband 7% lutning - Jogg mellan varven, uppvämning - 20min
Body Jam 55min
Styrketräning - Frivikter - Axelpress 4kg, marklyft 15kg. Framfall/utfall/benböj med 15kg stång axlarna - 15min.
TRX - Magövningar, bröstpress, rodd - 15min.

Totalt: 105min
548 kcal


Jag blir så lugn, harmonisk och i glad när jag sätter min fot inne på gymmet. Där har jag verkligen min tid och får göra vad jag vill, kan jobba livet ur mig eller bara röra på mig lagom. Helt vad jag känner för. Det är underbart att träna och jag hoppas att fler får uppleva njutningen med träning nån gång i livet. Det är aldrig för sent. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0