Vältränad

Brödfanatiker!
Och sen måste jag äta upp mitt wasa bröd ;) Det får bli ägg till lunch sen för idag har vi inga rester. Igår var jag på föreläsning och det blev bara en shake till middag, sen 3st snittar på plats och ett glas cider. Lyx mitt i veckan!

Idag hade jag philadelphia på och till min fasa upptäckte jag att jag köpt LIGHT! Vad är det för dumheter? Jag är tyvärr emot det mesta som kallas LIGHT, det klingar aldrig bra i mina öron för då hör jag FEJK och en massa tillsatser.

Men, phila, paprika och purjolök. Slår aldrig fel!
(Och bregott såklart)

Men jag borde inte äta hela skivan, den är så stor, jag blir sååå mätt. Haha, det blir som 2mackor!

Totalt intag:

Fett: 8g
Protein: 5g
Kolhydrater: 25g

194kcal

Jag känner mig taggad inför ikväll, jag har fixat ett "nytt" 5veckors schema för min styrketräning. Nu är det slut med att träna hela kroppen lite, nu ska jag dela upp mina pass och köra slut på musklerna.

Här ska det köras slut på dem så jag inte orkar nåt mer, jag ska ha svårt att gå upp för trappan på gymmet för att musklerna är så slut och jag ska knappt orka lyfta armarna. All in ska jag gå, nu ska jag satsa stenhårt på styrka. Jag vill ha mer muskler och mer definerade sådana.

Jag vill bli vältränad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0