WASA mjukt bröd

Såg det på ica igår och blev så sugen att prova, så nu sitter jag här och mumsar wasa bröd. Det är faktiskt gott, men vilket bröd är inte gott när man är bröd-fanatisker? ;)

Försöker att inte stressa denna morgon, det är aldrig bra för hälsan, det vet jag så mkt väl. Men ändock så stressar jag som aldrig förr nu när träningen har kommit lite i skymundan pga sjukdom. Det är som att det är nåt helt nytt för mig att hantera och det blir dubbelt så mkt värre. Förr var jag ju "van" med stress, sen börja jag träna och den försvann så gott som i 9månader. Pang tillbaka!

Träningen gör så mkt mer än vad man tror!

Ikväll blir det inte heller nån träning, igår och idag blir vilodagar för att sen köra på imorn och fredag. Idag ska jag nämligen på föreläsning. 



1 skiva wasa mjukt börd
2tsk philadelphia ost
paprika
purjolök
ca 1tsk bregott

1 kopp kaffe m. mjölk

Totalt intag:
Fett: 8g
Protein: 7g
Kolhydrater: 28g

219kcal

Idag blev det mer kolhydrater, men vi får inte glömma att det behövs också. Sen så är det inga dåliga kolisar heller. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0