Tvi för nutrilett

Shakesen är jätte äckliga, de är mkt vidrigare än naturdiets! I jämförelse blir naturdiet som lyxdrinken, helt sjukt vad vidriga de är... Jag drack en naturdiet caffe latte på lunchen igår, köpte den färdig i butik när jag var på språng och vilken skillnad. Jag verkligen njöt. Haha. Och det är efter bara 3ggr med nutrilett. Jag funderar på att byta ut den iaf, måste ju kunna dricka den?!

Jag har försökt att tex blanda i hallon men det spelar ingen roll, smaken av pulver tar över och tvingar fram kvälvningar. Hur orkar folk med detta?

Igår blev det 3timmars promenad, nästan 4tim men avrundar nedåt och det blev en 771 kcal brända och det är mer än vad jag fick i mig i mat igår.
Jag har lite känningar i halsen, så jag tror dock att jag börja träna lite för fort, men köpa lite halstabletter så blir det nog bra tillslut. ;)

Totalt intag
Fett: 28 g Protein: 71 g Kolhydrater: 49 g 752 kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0