HelgÖversikt

Jag bloggar väldigt sällan på helger, det finns inte tid helt enkelt. Jag har ett liv då, haha. Familjen och maken, ibland planerade saker. Kanske trist men jag finner verkligen ingen lust till att blogga på helgen, om jag inte har tränat dvs och vill notera detta. :)

Men helgen har gått sådär, jag fick det kvinnliga och min spärr brast. Jäklar vad svag jag var. Det är inte så farligt egentligen och det är inget jag "ångrar". Varför ha ångest över det jag inte kan göra något åt? Blicka framåt och satsa på att sköta resten av veckan.

I lördags kom min syster med familj över på middag, vi åt tacos och morotskaka till efterrätt. Jag skulle ha kunnat äta med måtta men monstret tog över och jag åt en bit för mkt. Sockermonstret menar jag då ;)
Det är sjukt orättvist att ha det kvinnliga, min törst efter choklad och läckerheter är inte nådig! Men skam den som ger sig, och vi kan se det såhär, det kunde ha varit mkt värre. :)

American Carrot Cake - Mkt god! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0