Sluta räkna!

Det är svårare än vad jag trodde. Sitter och nästan biter mig på fingrarna för att INTE skriva in min mat och räkna ut vad allt är. Jag vet på ett ungefär men..

Poängen med detta är att jag ska slappna av igen, hitta glädjen och inte bara alla måsten och vad jag "inte får gör/äta". Ibland måste vi sätta stopp, tänka efter och backa tillbaka!

Idag orkade jag inte med någon lång promenad på morgonen, mina fötter är ömma efter vandringen igår och de får vila. Jag ska dock ut med Fröken B senare, tänkte ta båda hundarna med mig, det gick bra sist. För jag måste senare ner till bibblan och bara sätta mig och plugga idag. Böckerna har kommit in till bibblan och jag måste starta, vilket jag inte ens gjort än :S !!!

Typiskt mig, att skjuta på saker..

Jag är jätte sugen på att gå ner till gymmet idag, det var länge sedan nu jag hade detta enorma sug och det bådar gott. :D Men min dag är imorn, och eftersom jag har varit sjuk så jäkla länge så blir det bara promenader idag.

Övrigt, min make åker till New York på tor-mån. Inte alls avis! ;)

Frukost:
1ägg, 3äggvitor och en halv rågmacka med leverpastej och ost
.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0