Tanita nr6

Om jag inte missminner mig. Idag ska jag också ta reda på vad jag hade i Mars förra året och sen i starten av 100 grymma dagar. Det ska bli spännande men jag vet att jag inte har minskat nåt, efter påsken och min motivation så skulle det vara ett under OCH min sjuka 5v period..... Så jag har haft 3v att ta igen mig på, ungefär.

Men jag är på G igen känner jag, jag har tagit nya krafter veckan som varit och jag håller i dem denna. Nu är det fasiken nog. Ska jag kommer dit JAG VILL så måste jag skärpa mig. Somjag sagt innan så är det maten som det faller på men nu jäklar ska jag bli bra på det också, sluta äta så jäkla mkt!

Men en sak är bra, nu vet jag hur jag ska hålla min vikt. Det som ska vara svårast säger de lärda, för mig är det svårast att GÅ NER i vikt. Just nu iaf.

Så, tanita test -> Träning, flås -> Åka till stan och fixa håret! :D

Pepp på er, ge inte upp era drömmar. Ta gärna en paus men kom tillbaka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0