Kvällstur med MrB

Idag har jag inte varit alert, jag har tom sovit 1,30tim.. Vet inte varför men mitt huvud dog och jag slocknade. Välbehövligt, känns dock nästan som att jag håller på att bli sjuk.. NoNo!
Inte nu, har precis kommit igång, men det vore väl inget nytt.. ;)

 

Skolan har börjat, kan vara det som tankar all energi just nu.

 

Men nu till kvällen tvingade jag iväg mig själv på en joggtur med MrB, som är min hund. <3
Eller tvingade, jag frågade maken och han sa ja och sen var jag iväg, så egentligen var det inte mkt som höll mig tillbaka. ;)

 

Den här ggn sprang vi hela vägen, ett stopp vid en bäck för att kolla om han ville ha vatten men icke, han ville vidare. Jag älskar mig hund, sådan enorm energi <3

 

Sträcka: 3,89 km 
Hastighet: 10,61 km/h
Tempo: 05:39 min/km

 

Vi sprang inte direkt sakta heller, vi är ett bra team! ;)

 

Dagens:


Fett: 69 g
Protein: 172 g Kolhydrater: 139 g 1916 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0