Monday 6/8 - Bicep/Tricep Day

Bicep och tricep - stod på schemat.
Fullsmockat när jag klev innan för dörren vid frivikterna.. Hatar det, fick vänta lite för att få plats och sen var det bara att toffa åt sig och hålla på grejjerna. Tycker inte om när det är så fullt att jag måste se mig för när jag gör mina övningar!
 
Sen är jag trött på att vara pluffsig nu, inga kläder passar och jag känner mig pluffs i mina träningskläder tom.. Ser nog i spegeln på gymmet. Och att folk glor när jag känner mig såhär gillar jag inte heller, det var en som inte sluta stirra, det stör mig.. Haha. Låt mig va! ;)
Hoppas jag inte såg dum ut bara.. Hehe.
 
Jag måste lära mig nya övningar, ibland kan jag kika på andra men de som körde biceps idag körde bara på stång?!
 
Men inga PBn idag, jag vågar inte riktigt med tanke på min handled, den är ganska bra nu och jag vill inte förstöra det så jag hoppas på att kunna bygga upp muskulaturen i den. Sen får jag kanske köpa mig ett skydd att ha när jag ska köra tungt. Men jag har skrivit upp nu vad jag tar i kg, så jag kan förbättra mig - har varit lat innan. Kan inte påstå att jag är stark i mina bicep, tricep är ok men inte stark där heller men jag SKA bli! :)
 
Måttbandet visar -1cm sen ca 2veckor tillbaka och jag går ner ca 0,5kg /vecka. Ja, iaf dessa 2 veckor som jag har tränat. Jag älskar att äta mer mat och jag tänker inte sluta, det känns bara så konstigt att göra det men det blir väl så efter 1,6år på diet.
 
Men jag går ju ner, ändå, så jag ökar ju inte trots mer mat. (Har en hel del fett kvar att tappa)
Snygga siffror idag, stolt! :))
 

Fett: 56 g
Protein: 211 g Kolhydrater: 118 g 1905 kca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0