Personligt Bästa !!!

Var ner förbi gymmet och körde ett pass axlar & rygg. La på en 15min core också. Kändes riktigt bra, det är mitt andra pass styrketräning sen efter semestern, motion har varit lättare att få till.

 

Nya personliga bästa i hantelrodd 12kg och axelpress 8kg.
Det kändes lite fint att gå in i stora rummet (friviktsdelen är uppdelad i 2 rum, ett mindre och ett större) där alla killar håller till och ockuperar precis allt, lilla delen har blivit lite som en tjejhörna, och fick hämta mig en tyngre hantel. De i lilla går bara upp till 10kg.

 

Kändes fint och jag har bestämt att jag ska försöka öka vikten med 0,5-1kg / vecka nu.

Nu jävlar ska jag äta mer och träna tyngre! :)

 

55min styrketräning - axlar + rygg
15min core

 

Imorn blir det en dagsvandring igen, minimum 1,5mil!

 

Dagens:

Fett: 76 g Protein: 183 g Kolhydrater: 145 g 2071 kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0