Veckan So Far

Måndag:
- Promenad 15,36km - 6,36km/h - 145min
- Styrketräning Bicep & Tricep - 35min
- Core TRX, coreboll, bosuboll, benlyft, sidolyft etc - 15min
 
Tisdag:
- Dagsvandring 29km - 7,1km/h - 245min
 
Onsdag: Vila
 
Torsdag:
- Styrketräning Rygg & Axlar - 55min
- Core - 15min
 
Jag är hyffsat nöjd med träningen hittills denna vecka. Jag är lite sne på att jag inte kom iväg i onsdags på spinningen men jag mådde verkligen inte bra och somna 19.00. Ibland är sömn viktigare än träning!
 
Imorgon, fredag, blir det vandring, minst 15km borta i Jakobsberg och på söndag kommer det bli en dagsvandring på 40,2km. Det kommer bli trevligt, dock inte i samma höga tempo som i tisdags.
 
Det är härligt att vakna en morgon och inte känna sig lika pluffsig. Det är härligt att lyfta tyngre än vad jag nånsin har gjort. Så jag ser på detta med att äta mer som något positivt just nu, hoppas det håller i sig! ;)
 
Har inte hunnit med benen dock men hoppas att de får lite genom allt gående, mesbenen !!!

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Kista, gumman! Åk inte ända bort till Jakobsberg ;-)

Svar: Hahahaha
Hygea

2012-08-02 @ 22:49:49
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com
Postat av: Ewa

Shit vad du går snabbt! 6:30/km det är vad jag springer när jag springer lugnt! Hmmm

Tror inte du behöver oroa dig för att se pluffsig ut!

Svar: Tack =) Jag springer 8,5/km när jag springer lugnt, alla är vi olika :) Jag gillar fart!
Hygea

2012-08-03 @ 08:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0