Heliga måndagen

Spinningen var tuff, kom inte upp i puls. Styrketräningen var nais men handlederna klagade och spände ordentligt, nästan så de blev dubbelt så stora (musklerna) haha. Så 45kg i marklyft var att glömma.

Löpningen
var sjukt jobbig, vet inte vad det är med mig men jag är inte i toppform just nu!


6 v6
Spinning - Puls
45 min 0 sek
17
 
Svårt att komma upp i puls idag igen!
Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Styrketräning
60 min 0 sek

Rygg & Axlar. samma som förra passet, dock öka jag i vikter på hantlarna. Marklyft max 40kg då mina handleder klagade.
Visa | Redigera
Kopiera | Radera
Löpning - Backe
20 min 0 sek
17
 
5% lutning, jogg 15min. 5% lutning, gång 5min. Inte jätte mkt lutning, men det räckte för dagens.
Visa | Redigera
Kopiera | Radera
7  
 
8  
 
9  
 
10  
 
11  
 
12  
 
125 min
33%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0