Hopprep

Är det inplanerat idag. På morgonen.
Jag är ledig idag från praktiken, så jag tänkte träna lite. Och sen ska jag göra tårta och plugga däremellan. Har inte tid med varken tårta eller träning egentligen, men både min kropp och plånboken behöver och tas hand om. ;)

Hopprep ska jag hoppa...Så fort jag kan vakna bara, en kopp kaffe och en HEAT borde få denna trötta, sega tjej att vakna. HEAT är verkligen bra när jag är trött, den får mig på benen ganska snabbt. Kan också vara kombinationen av den och kaffet. HEAT består av ca 2 koppar starkt kaffe koffeinmässigt, så 3koppar kaffe bara sådär!
Kan ju säga såhär, dessa tabletter har minskat mitt kaffeintag ganska mkt, vilket är ganska skönt! ;)

Huvudvärk har jag också, men bara under ansträngning. Haha, mindre bra dag med andra ord. Skönt att vara ledig men nu ska jag planera in dagen så jag hinner med allt jag vill!

Men iaf, HOPPA DIG I FORM!
Jag är så seg på att komma ut på promenad på mornarna, vilket mitt schema säger att jag ska göra så jag testar hopprep på morgonen istället. Vad sägs om att börja nånstans på 10-15min?
Lär ju snubbla mig fram nu första gångerna.. Haha!

Bildbevis - ombytt och klar - Nu köööööör jaaaaaag!!! (Med trasigt hopprep, haha)

 



Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0