-2,8 kg

Sen januaris början, det är rekord. Även om det är mkt vätska och julkilon ;)

Jag är sjuk, så sjuk att jag inte kan träna... :( Igår var det ok, idag är det illa. Snurrig i skallen och snörvlande näsa. Och hunden är också sjuk, troligtvis magsjuk. :S Usch. Denna vecka som skulle vara så bra, så mkt träning och helt underbar!

Jaja, krya på sig och kom igen sen.
Den 1a Januari är det också tanita test, jag som skulle ligga i nu innan.. Men nu får jag vara sjuk istället, försöka behärska mig och tänka på vad och hur mkt jag äter. Jag har en tendens att äta som en häst när jag är sjuk. Jag har ingen botten, kroppen vill bara ha mer och mer och mer.. :[

Idag gjorde jag bröd, då vi inte har något alls ätbart hemma. Okok, kesella har vi men jag vill inte äta det VARJE morgon. ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Melanie

Recept taack ser jätte gott ut! :D

2012-01-26 @ 17:05:34
URL: http://melzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0