Älskade måndagar

Måndagar är alltid bäst och kommer alltid att vara bäst. Det är en chans att starta om på nytt, att ta tag i saker du inte tog tag i förra veckan. Nya chanser och nya tag! :)
På tal om nytt, kolla in min nya fina träningsjacka jag köpt på rean. Älskar den och det bästa med allt, jag kan göra om det till en väst sen mot våren! :D

Äntligen kommit igång med träningen, hann inte med det i mellandagsveckan, för många att besöka och för många som ville komma på besök. Klockan och tiden sprang iväg. Men nu så, måndagens träning:

Styrketräning 30min - Axlar + lite rygg,- Marklyft 30kg, alldeles för lätt, öka nästa gång.
Spinning 45min - Riktigt tufft denna gång, men hjärtat var på hugget!
Löpning backe 20min - Dock bara 15min jogg + 5min gång. 5% + 6% lutning. Kände mig lite lat.

Jag vill kunna ta 50kg i marklyft till sommaren, och 30kg var lätt MEN ropa inte hej än, det är stooor skillnad på 30 och 50! Men jag ska prova 35kg nästa gång, dock måste jag kolla med tränaren när jag kan tänkas behöva skydd.

Skönt att komma igång men jäkligt motigt på samma gång. Underbart att träna axlar, älskar att döda dem. Axlar och ben är nog det bästa jag vet att träna. Mage, rygg, biceps, triceps, handleder.. Blä. ;) Men klart jag måste göra det också!

Onsdag är det tänkt att döda lite ben och mage.

 


Kommentarer
Postat av: SKSKSK

Snygg träningsutrustning! ^^

2012-01-03 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0