Fuskat

Om det är någon som kollar upp mer om Eat Stop Eat så kommer ni snart se att jag har fuskat. Men det är mer så att jag har mjukstartat för att komma in i det tänket. Det är nåt jag måste göra, göra mig redo för att sen ge allt, annars kan det lätt falla.

Jag ska tex inte dricka kaffe med mjölk i, gärna kaffe utan mjölk dock eller vanligt te (ej svart). Och jag ska egentligen inte dricka protein-shakes. Det går ut på att få så lite kalorier i sig som möjligt och det är ändå rätt mkt i protein-shakes. Men jag drack 2st igår eftersom min träning var ganska tuff.

Dock ska jag, imorn, köra en riktigt genomgång av denna fasta, samma på måndag. 2st hårda dagar så får vi se vart det leder. :)

Alltså, ingen mjölk i kaffet. Ingen protein-shake. Wish me luck! ;)

Idag har jag önskemål om att få träna men får se hur det blir med den saken. Alla är fortfarande lediga och ikväll är det familjemys, dottern kommer hem från sin pappa. <3




Dagens frukost bestod av Kesoplättar & Kesella m. bär (kesellan och bären är medräknade i kcal uträkningen, äter du utan så är det minus 75kcal):




Ingredienser:

1,5 msk Kruskakli grovt vetekli
2,0 st Ägg rått
4,0 msk Keso färskost 4% fett
1,0 tsk Kardemumma
2,0 msk Grahamsmjöl vete
Lite vatten

Blanda ihop allt och stek i smör / olja.

Fett: 9g    Protein: 14g    Kolhydrater: 5g
170kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0