Helgens synder

Var maxade. Jag vet inte vad som flög i mig och jag åt som aldrig förr. Bara i fredags räkna jag ut på ett ungeför vad jag ätit för och landa på 3500kcal.. O.O
Jag brukar äta för 1000-1200 per dag annars.. Så det är 3 ggr så mkt. Kan inte räkna med någon viktförlust nu, kan vara glad om jag står still, eftersom lördagen inte var mkt bättre.

Men nu har jag min make på min sida, nu ska vi göra detta tillsammans eftersom jag har en svacka behöver jag hans stöd. Vår plan är att inte äta något onyttigt alls under 4veckors period. 4 helger utan skit, bara nötter, popcorn, grönsaker och dipp etc.

Det kommer gå bra, nu ska han hjälpa mig att tanka mina powerbatterier! ;)
Alla har upp och nedgångar, se till att ta den hjälpen som finns för att komma tillbaka på banan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0