Inte som jag tänkt

Igår var planen:

Simma 45min
Spinna 45min
Löpning 30min

Blev inte alls som jag tänkte mig, inte alls.

Det börja bra, och jag simmade, det var rätt jobbigt då jag ville hålla ett högt tempo men efter 15min sluta det med sendrag i tån som aldrig ville ge med sig. Men SKAM den som ger sig och jag simma på ytterligare 15min med ont i foten, det var inte lätt, satan vad ont.

Gick upp, bytte om och hämta min spinning-biljett. Hade lite tid att döda så jag körde 20min på armar och axlar, medel tungt. (Ska köra rätt lätt denna vecka, men många reps, på vikter för att öka nästa)

Väl inne på spinningen hitta jag lite extra jävlar-anamma, kanske för att simningen inte blev som jag ville? Men det gick skitbra, helt klockrent och jag slog alla mina rekord! Det kändes bra men samtidigt som jag körde livet ut mig så orkade jag inte med löpningen.

Det blev som sagt ingen löpning, det blev att gå i 9% lutning i 15min, sen ytterligare 5min i högt tempo. Det var ju inte lätt och svetten rann och stänkte. ;) 

Det är inte så lätt efter ett tufft spinningpass. + 5min rask takt = 20min gång.

Sammanfattningsvis:

Simning 30min
Styrka 20min - axlar + biceps
Spinning 45-50min (börja innan)
Gåband backe 9% lutning 15min + 5min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0