Muskel Bosu

Idag provade jag en ny träningsform på gymmet: Muskel Bosu
 
Det väldigt jobbigt med rätt så högt tempo, klockan sprang också iväg vilket bevisar på en väldigt rolig träningsfrom. Det är balans och styrka som de har mixat ihop, självklart på en Bosu boll då. (De där halva, blåa smålustiga bollarna på gymmet) De är bra till mkt!

Uppvärmning gång/jogg
10min 4% lutning
Muskel Bosu 45min
Styrketräning 20min - 35kg marklyft, lagom tungt, 40kg nästa gång!
Stretch 10min

Sen fick jag springa hem till hunden, men jag var påväg att ställa mig på löpbandet efter men det fanns det inte tid för. Klockan finns inte när jag är på gymmet, jag skulle kunna hoppa på pass efter pass, det är så fantastiskt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0