Rekord i besök

Kanske inte mkt för just dig som läser men för min blogg är det rekord, runt 80 personer har kollat in min blogg och 175 sidvisningar. Det är rekord. Roligt att se att ngn läser min blogg, jag gör det trots allt inte bara för mig själv. Jag hoppas kunna inspirera folk och bevisa vad träning kan göra.

Eftersom jag inte har varit så strikt i min kost och unnat mig själv då och då, jag har haft dåliga dagar och tom veckor då jag inte skött mig exemplariskt. Det jag vill bevisa med min blogg är, att du behöver inte följa en strikt diet om du inte vill, du kan unna dig och det gör inget om du gör lite snedsteg ibland.

Det viktiga är träningen och resterande dagarna.
Kcal in - kcal ut.

Du äter, du rör på dig.
Sålänge du gör detta så kommer det inte vara några problem. Känner du att nu har du för 17 hållt på en månad och inget hänt, så fundera på hur mkt du äter, hur stora portionerna är osv. Fundera på om du kanske skulle byta ut pastan mot något annat en dag.

Men, det är inte en quick fix, som många letar efter. Tyvärr.
Jag har inte ens gått ner 8kg på 1år, men nu var inte riktigt fetman mitt enda problem utan också att jag hade verkligen inga muskler. Allt tar tid, tid är guld och ger du tid till träning kommer du inte att ångra det!

Om jag hinner med barn, make, vardagsliv, plugg och hund (okok har inget jobb men 100% plugg ;)) så hinner väl du åtminstone 2dgr / vecka? :)


Bjuder på en bild på min vackra Bowee 6mån som jag också tränar mkt, en dag ska vi stå där på tävlingslydnaden han och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0