Sjuk!

Har varit sjuk... Så blogga här har inte varit sådär jätte motiverande. Jag saknar träningen.. I tisdags förra veckan slog det mig. Kanske därför jag var lite "lat" under träningen i måndags, det låg i kroppen?!
Men jag börjar må bättre, ska se om jag kommer iväg till gymmet ikväll för endast lite lätt styrka.

Idag har jag kört fasta, och en massa plugg.
Suttit och skrivit i 3immar nu, nu är det gröt i huvudet och snudd på illamående. Det tar emot att plugga men ändå så roligt, svårt det där. ;)
Jag har dock hunnit träna min hund iaf :)

Kommentarer
Postat av: Elina

tack=D ja jag och syrran sen några kompisar=) men det är jag och min lillasyster som har redigerat dom!

2012-01-30 @ 23:59:59
URL: http://emk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0