100GrymmaDagar -Resultat

Jag har varit lite dålig på att uppdatera min blogg för tillfället, men har inte haft tid alls under semestern och sen har jag tagit en välbehövlig paus frånalla "måsten". Och bara leeeevt och bara vaaariiiit. Underbart, precis vad jag har behövt!
 
Men nu kommer det, resultaten, de såkallade resultaten iaf. Det är ingen WOW-faktor över detta men jag måste också ta hänsyn till att jag var sjuk halva tiden av dessa grymma dgr OCH jag gav inte upp, eller ja, kanske sista veckan som var lite sisådär, det är svårt när barnen är lediga och jag är ensam hemma med dem.. Nog om ursäkter.
 
Min mål med 100GrymmaDagar
 
60kg i marklyft - ej uppnått, 45kg klarar jag. Har klarat 50kg EN gång. Mina handleder orkar inte och all styrka i gripandet förvinner så jag tappar stången helt enkelt.
 
St 28 i jeans - halvt uppnått, bevisar med bild nedan, dock ingen bild från Juni, glömde bort att ta.
 
Minska i fett% - Uppnått, Start: 30,8% - Mål: 28%
 
Bättre kondition, bli snabbare - Uppnått, Start: 5km på 28min- Mål: 26min - 4km på 20min
Klarade också 1mil på 57min.
 
Starkare, synligare muskler - halvt uppnått, tycker att jag har blivit starkare men inte direkt synligare muskler.
 
Minskat i cm - Uppnått, se nedan.
Som sagt, mkt kunde ha varit bättre.
 
Midja: 74cm -> 70cm -4
Ballerinakjol: 91cm -> 87cm -4
Höft: 95cm -> 90cm -5
Stuss: 97cm -> 96cm -1
 
Över byst: 85cm -> 84cm -1
Byst: 91cm -> 87cm -4
Under byst: 81cm -> 77cm -4
 
Arm: 27cm - 26cm -1
Lår: 55cm -> 54,5cm -0,5
Vad: 35cm - +-0
 
Vikt: 60,9kg -> 56,6kg -4,3kg
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Men herre min je vad du har lyckats bra! :D Jag hoppas verkligen att du är stolt nu, jag är det iaf! Heja heja! <3<3<3

Svar: Tack hjärtat <3
Hygea

2012-07-16 @ 21:08:34
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com
Postat av: Linda

Gud, vad bra jobbat! Stor skillnad!

Svar: Tack :)))
Hygea

2012-07-16 @ 21:47:18
URL: http://tjock-till-smal.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0