2,9mil ~ Dagsvandring på Roslagsleden

Vi gjorde det bra också, tanken var 2,1mil o sedan ta bussen hem vid etappslutet men vi bestämde att vi hade energi kvar och gick hem de resterande 8km, det var ju så kort. ;)

 

Men det gjorde ont de sista km, eftersom de mestadels var på asfalt och mina hälar gnällde om att det är dags att köpa nya skor! Jag har haft dem i snart 1,6år och de är välanvända så jag förtjänar ett par nya. ;)

 

Vi gick hela längan i snitt på 7,1km/h och då har jag inte ens räknat bort tiden som vi tog paus för mellis.

 

I helgen planerar vi att gå 4,2mil, på söndag. :)

 

Igår körde jag styrketräning första ggn på 5v och det känns idag kan jag lova! NAIS! ;))

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0