"Biverkningar" efter att ha chockat kroppen

Huvudvärk hela natten, orolig sömn.
Allt är symtom på att jag träna kroppen hårt igår, chockade den lite och kunde inte riktigt varva ner. Men det går över, jag vet att kroppen vet.. ;)

 

Idag blir det en långpromenad, jag skulle vilja ta en kort vandring men tiden är för knapp för att ta mig till vandringslederna. Men på lördag ska jag försöka ta mig tid..
Saknar mina små vandringar, sist gick jag 4mil och det var underbart vad slut jag var efter det, i skog o mark. *Love

 

Jag älskar att röra på mig.
I söndags cyklade jag och syrran till en loppis, allt som allt nästan 2mil på cykel och sen 4timmar att gå runt. Älskar det, mår så jäkla bra av det. Funderar på att cykla till denna loppis varje söndag. ;)

 

Nu bär det av iaf, med vännen på en långpromenad. Hoppas vi slipper regn!

 

Stor frukost:
Fett: 30 g Protein: 29 g Kolhydrater: 23 g 473 kcal

 

Det går att få upp kcal intaget med lite ost!
Att jag inte tänkte på det igår.. ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Följer gärna med på ngn vandring när jag har tid =)

Svar: Åh vad roligt :)
Hygea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0