Blogg.se nya design, allt det nya..

Det funkar inte!
Ärligt tror jag att jag blir tokig på att skriva inlägg just nu, det går inte att lägga in bilder bredvid varandra och publicerar jag bilder på ett sätt här där jag skriver ser det helt annorlunda ut när jag tittar i bloggen, helt huller om buller. Det går inte ihop, det ska väl se ut som det gör när jag skriver inlägget? Hur annars ska jag veta hur det kommer att se ut?
Ska jag prova mig fram flera ggr innan jag kan publicera det?
 
Blir smått tokig ärligt talat, det är inte roligt att blogga längre..
 
Sen att lägga in bild, att markera flera ggr om VART bilden ska hamna har det inte varit förr. Nu är jag väl bara smått irriterad när jag skriver detta men åååååååååååååh..
 
Sen är sidan alldeles för SEG att det inte ens går att klicka med musen och jag måste vänta på att se vart strecket hamnar, där man börjar skriva...
Bloggen blir helt knäpp ibland och all design försvinner och ser bara all text över hela skärmen.
 
Är det här bara jag?
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Börja blogga på shapemeup.se istället! :D :D

Svar: Men då måste jag byta blogg helt... så jobbigt ;p
Hygea

2012-07-31 @ 21:45:42
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0