Dietisten lova mig

Men jag sitter här och grämer mig. Det är väl mest för att jag under 1,6år har levt på extremt lågt kcal intag, inte vet jag.. Och sen detta med kolhydrater är ju så jäkla läskigt. Jag vet att det inte är farligt och att jag behöver det, och jag behöver mer mat och mer av allt nu när jag ska bygga muskler till hösten.

 

Jag ska nå 2000kcal / dag och det är en jäkla skillnad. Det är svårt, väldigt svårt och jag har svårt att tro på dietisten, även om hon ska veta "bäst". Jag tänker på den här tiden som har gått och hur lång tid det har tagit för mig att gå ner i vikt, trots lågt kcal intag..

 

Jag är rädd, för jag vill inte tillbaka där jag började. Visserligen tränade jag inte då men jag vill heller inte stå stilla, för jag är inte klar, jag är inte nöjd, jag vill inte ha så mkt fett på kroppen som jag har idag.

 

Det är inte en dans på rosor detta, jag har en svacka ikväll men jag ska ta mig igenom den och jag ska klara detta. Men usch vad jag våndas just nu..

 

Dagens:  

Fett: 48 g Protein: 147 g Kolhydrater: 149 g 

1662 kcal


Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Jag förstår din rädsla och jag förstår ditt tankesätt. Även om din dietist har rätt så är ju alla människor olika och alla dieter fungerar inte för alla människor etc etc. Du får ju testa dig fram och se vad som fungerar, men som sagt, förstår att du är rädd, jag känner precis samma sak! Kram kram!

2012-08-01 @ 10:07:02
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0