Endorfiner, I Love You!

Spinning. Underbara spinning.

 

Vill du ha en endorfinkick, ge spinning en chans.

Sjukt jobbigt och flåsigt de 3-4 första gångerna men alla andra gånger efter det kommer du få sådan kick att du aldrig vill sluta, never ever again!

 

Jag älskar spinning.

Jag älskar mina kickar.

Beroendeframkallande.

 

Första ordentliga passet på 3veckor, jag har promenerat och joggat lite men nu var det ordentligt flås.

 

Snurret kom först, innan döden i musklerna, kanske jag flåsa för mkt? ;) Men gött var det och jag mår så jäkla mkt bättre nu än vad jag har gjort på 3veckor.

 

Träning, underbart.

Life.

Love.

Happyness.

 

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0