Spinning puls & Core

Jag bestämde mig för att låna ett pulsband, jag presterar mkt bättre då och det blir som en liten tävling mot mig själv, det är roligare hel enkelt. :)
 
Det gick bra, jag kämpade så jag fick kallarysningar och kroppen reagera med att få gåshud och illamående precis i slutet.. Mjölksyra nära kanske?
Det var uderbart men jag känner hur kroppen är lite efter eller så är det jag som tar i för mkt? Jag har svårt för lagom.. ;)
Sen direkt efter var det dags för ett Core pass på 45min (40) och ojoj vad det var längesen jag körde ett ordentligt sådant. Jag som brukar vara stark i mitt core var som att jag va halvvägs tillbaka till noll. Men det kommer igen snabbt, det är bara att köra på!
 
Helt färdig!
 
Jag vet inte om jag kan känna att jag äter mer ger mer i träningen, jag känner mig fortfarande bara pluffsig och kläderna sitter fortfarande inte bra. Men jag hade gått ner 0,5kg (kvällsvikter) enligt gymmets våg, vägde mig sist i måndags. Så det har avstannat iaf och det är bra men måtten står blitstilla... Jaja, minimum 2veckor med BRA kost och BRA träning så får vi se då.
 
Godnatt!
 
Idag blev det för mkt fett... Måste också börja med mina proteinshakes igen.
Totalt intag Fett: 110 g Protein: 114 g Kolhydrater: 104 g 1911 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0