Största frukosten hittills

 
Fett: 22 g
 
Protein: 51 g Kolhydrater: 26 g 525 kcal
Helt sjukt egentligen och som vanligt tar det mig 1 timme att få i mig min frukost, jag är super hungrig påväg hem från dagis och när jag lagar maten men när den står där framför mig är det som att jag helt plötsligt är mätt. Men bara jag kommer igång kan jag äta nästan hur mkt som helst.. Mysko. ;)
 
Det ser inte mkt ut på bild men det är en smoothie som innehöll mer kalorier än vad jag trodde. För en gångs skull har jag släppt lite på kontrollen och tar det jag är sugen på, denna gång en proteinsmoothie på:
 
One whey protein - vit choklad / jordgubb
Naturell yoghurt
Mellanmjölk
Hallon
Blåbär
Björnbär
Citron
Banan
 
God var den iaf och 3 ägg på det. :)
 
Jag har ju fått i mig mkt protein, bra start inför min långpromenad jag ska ta nu med vännen Erica.
 
Helgen har varit god, kanske lite för god men jag känner trots helgen att kroppen börjar svara nu och är inte lika pluffsig. Det är inte skit jag ätit, det är skit jag druckit, då vi var bjudna på grillfest så blev det några cider och nån öl. Men gott var det!
 
I lördags fick jag med mig familjen (nästan hela) på en långpromenad längs roslagsleden, jag tänkte gå själv 2 mil men eftersom sonen bestämde att de skulle med och övertala sin lata pappa om det så blev det så och jag går hellre kortare med min familj än längre själv. :)
Det var jätte mysigt, jag älskar att spendera tid med min familj på detta sätt. Jag och sonen brukar gå promenader, han har klarat ca 8km som max (hans tempo, massa pauser med lek och picknick). Vi är lika där, han och jag.
 
6km blev det, kändes längre i värmen dock.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0