5km

...Promenad.
Känner att mina ben är trötta efter igår och idag. Men jag vill mer, mer och mer!
Det är en känsla man ska hålla stenhårt tag om för inte ofta är det jag har den och den brukar inte stanna länge, just den där "cravings-känslan" efter att få träna, jogga, springa, svettas och ta i som en jävel!

Men i styrketräningen är det inte så.
Jag tappa intresset helt plötsligt. Känner att det inte händer nåt och att mina leder bara går sönder, att jag inte blir starkare. "Då ska man fortsätta, annars blir det inte bättre!"
Jaja, eller.. Så gör man som jag gör och tar en PAUS och gör det jag är mest av allt sugen på så träning blir förbannat jävla roligt igen istället!!!

Jag tappade löpningen förut för att jag har varit sjuk så jäkla mkt och så fort jag sprang blev jag sjuk igen. Så jag våga inte och satsa på styrka och har hållt mig frisk. Nu är suget tillbaka, och det är så jäkla härligt (om magen kunde lugna ner sig några hekton).

Imorn har jag inte tid att träna men jag har klämt in lite backlöpning igen MEN först baka och apotek! ;)

Dagens summarum:

50min backintervaller
8min rodd, 1500m
45min promenad, 5km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0