Crossfit & Axel/ryggskada?

Älskar crossfit.
Egentligen borde jag vara galen som säger så, men så är det. Man kan ta ut sig till max, blir peppad till att göra det och man gör det!! Satan vilken bra känsla. Men, när man tar ut sig så det blir skador... Är det inte lika bra.

Det small till i axel/rygg parti, så nu har jag ont så det strålar ut i tricep, armbåge och ner i lillfinger. Jävla skit. Jag hatar min kropp. Utför man en övning och klarar den styrkemässigt, borde man inte klara den då? UTAN att muskeln grinar och ger upp? Blir så trött på mig själv och min kropp.. Hur finner man den där fina linjen och inte gå över den?

Kan nåt hjälpa mig och mina muskler/leder så de inte går sönder för minsta lilla?
Vad gör jag fel?
Tar jag i o klarar det, tycker att det är lagom tungt ska jag väl klara det?

Åååååh... Förbannad!

Iaf...  Dagens Crossfit-pass:

21+15+9+3 +uppvärmning
Front squats
Pull ups
Burpees
Situps

Halva igenom gick bra, sen small axeln.. Ryggen.. Och det blev lång vila emellan men jag tog mig igenom det.

Hm.. Börja ana en bicep eller bara bra ljus? ;)) Mina armar har blivit smalare, det vet jag... Förr, oavsett ljussättning, så såg jag inte linjer.. :)

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0